2023-04-24

Sommaraktiviteter 2024

I år är vi redo för en sommar fylld med spänning och aktiviteter för alla! Oavsett om du är en sportentusiast, konstnär eller bara letar efter nya äventyr, har vi något för dig. Vårt line-up inkluderar basket och fotbollsturneringar för de tävlingsinriktade och workshops för att låta kreativiteten flöda. För de som söker en extra dos av adrenalinkickar, kommer vi även att erbjuda parkour-utmaningar och andra spännande äventyr. Så oavsett om du är ute efter att svettas, skapa eller bara ha kul, kommer sommaren 2024 att vara full av minnen och upplevelser som du sent kommer att glömma!

Vi kommer att befinna oss på Elinsborgs IP i Tensta mellan veckorna 25 till 33!

Det är Drop in verksamhet vilket betyder att ALLA är välkomna!

Dessa är våra sommaraktiviteter:

VGB – Sommaren 2024

Varför VGB?

Vi är en multiidrottsförening med visionen om att erbjuda flertalet idrotter i Järvaområdet. Samverkan ska vara etablerad med alla skolor runt om i Järva.

Skollag

Elinsborgsskolan