vgbgymnastik

VGB Atletisk träning

Upptäck rörelsens magi med VGB! Vi erbjuder en inblick i en värld där barnet lär sig att förstå och utforska sin kropps potential. Genom våra anpassade program presenteras de för de grundläggande rörelsefärdigheterna – balans, koordination, styrka och smidighet. Dessa färdigheter är hjärtat av fysisk läskunnighet, och ger en stabil grund för att blomstra inom alla idrotter. Våra engagerade tränare är här för att stödja och inspirera varje steg på vägen. Med oss blir varje rörelse en läroresa, där självförtroende byggs och glädjen i att röra sig upptäcks. Välkommen till VGB’s rörelsefamilj!

Vill du börja på atletisk träning?

Anmäl dig på länken nedan och följ instruktionerna!

Ses i hallen!

Varför VGB?

Vi är en multiidrottsförening med visionen om att erbjuda flertalet idrotter i Järvaområdet. Samverkan ska vara etablerad med alla skolor runt om i Järva.

Skollag

Elinsborgsskolan