sim

VGB Simklubb

Välkommen till VGB Simklubb, där vattnets värld blir en plats för livslärande. Vi tror starkt på vikten av simkunnighet som en livsfärdighet för alla barn. Här handlar det inte bara om tävling, utan om att ge varje barn möjligheten att utforska och njuta av simning i alla dess former. Under noggranna ögon av våra tränare får ditt barn chansen att upptäcka vad simningens värld har att erbjuda, från lugna glid till energiska bröstsim. Varje plask i poolen bär med sig en lärdom och en ny erfarenhet. Låt ditt barn dyka in i denna värld av äventyr, säkerhet och upptäckter med VGB Simklubb!

Träningstider:

Välkommen till våra träningar i Tensta Simhall varje torsdag! Oavsett om du är en erfaren simmare eller nybörjare, så är du hjärtligt välkommen att delta!

7-9 år: 18:30 – 19:00

10-12 år: 19:10 – 19:40

13-15 år: 19:50 – 20:20

Vuxen Simning: 20:30 – 21.00

Ses i simhallen!

Vill du börja simma?

Anmäl dig på länken nedan och följ instruktionerna!

Ses i simhallen!

Plats:

Tensta Simhall

Hagstråket 9, 163 62 Spånga

Vid frågor:

Varför VGB?

Vi är en multiidrottsförening med visionen om att erbjuda flertalet idrotter i Järvaområdet. Samverkan ska vara etablerad med alla skolor runt om i Järva.

Skollag

Elinsborgsskolan